maanantai 26. lokakuuta 2015

En muuten tätäkään lue

Luin Ullan vastaukset ja minua alkoi kiinnostaa luetella myös kirjoja, joita en aio koskaan lukea. Tämä ei ole mitenkään vakava lista, eikä mörökölli saa minua viedä , jos jonkun joskus lukaisenkin.

Kalle Päätalo
Koska äitini oli lukenut aikoinaan lukenut kaikki osat, on kirjat vieläkin tallella.  Olen todennut, että yksi sivu toimii mahtavana unilääkkeenä.

Sofi Oksanen-Baby Jane
En pidä Oksasen kirjoituksista ollenkaan. On silti hurskastelua väittää, etten joskus voisi lukea jotain kirjailijalta.  Baby Jane kuulostaa kuitenkin harvinaisen tylsältä.

Anu Kaaja
Muodonmuuttoilmoitus oli huonoin kirja, minkä olen ikinä lukenut. En pidä siitä, että raiskaaminen on viihdettä. Kirja on muutenkin täynnä ällöttäviä seksitapahtumia, joten en tule koskaan lukemaan kirjailijalta mitään.

Milja Kaunisto  Olavi Maununpoika-sarja
Luin Piispansormuksen, mutta se riitti tästä sarjasta. Monet ovat tätä kehuneet, mutta minä en sarjasta tykännyt,

Leena Krohn-Älä koskaan lue tätä kirjaa ja varasta tämä kirja
Onko muilla vaikeuksia lukea kirjoja, joiden nimessä on ohje. Koska en tunne himoa varastaa en aio lukea tuota toista kirjaa. Krohnistä pidän valtavasti, mutta en tiedä, tulenko koskaan rikkomaan kannen pyyntöä.

Candace Bushnell-Carrien nuoruusvuodet
En halua pilata sarjaa lukemalla tämän.

Ilias ja Odysseia
Maailmassa on vaan niin paljon kiinnostavampiakin kirjoja.

Fifty shades of grey
Olen lukenut tästä monesta blogista ja ei kiitos. Tällainen parisuhdeväkivalta ei kiinnosta. Jos joskus haluan kirjan lukea, niin en ainakaan kirjastoversiota. Tämä on sellaisen aiheen kirja, että joku on voinut nauttia lukemastaan vähän liikaa.

Mitä kirjaa sinä et koskaan lukisi?

6 kommenttia:

  1. Aika monta kirjaa sarjastasi olen lukenut mm. Milja Kauniston huippuhienon sarjan. Olenkin historiallisten kirjojen lukija :)
    Viime aikoina kirjoja on jäänyt lukematta ja yksi mikä harmittaa suuresti on Juha Hurmeen Nyljetyt ajatukset, sillä pidin valtavan paljon hänen Hullu teoksesta. Jostakin syystä Alastalon salissa teoksen ruotiminen ei imaisuut mukaansa, siis Nyljetyissä ajatuksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näähän vaihtelee ihan lukijan mukaan :D Oon lukenut paljon kehuja Milja Kauniston kirjoittamaa sarjaa kohtaan ja miettinyt, miksi minä en vain tätä ymmärrä.

      Poista
  2. Ihanat sinun valinnat. Ostin muuten Carrien, vaikka näin sarjan. Luin muutaman sivun, joista tulvahti hyvät muistot ja Carrien iloinen energia. Ei ole ehkä hassumpi kirjanakaan.

    Minulla on nämä Fifty shades of grey ja leffankin katsoin. Hmm en ole ajatellut blogata, mutta silti ihmettelen, että kuka näitä ostaa ja mihin käyttöön, kun kukaan ei lue. Takan sytykkeeksi?

    Leena Krohn on suuri suosikkini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leena Krohn on huippu, mutta mitäs nimeää kirjan oudosti D
      Talvihan tekee tuloaa :P Kirjakaupat varmaan varautuvat Fifty shades of greyn kulutuksen kasvuun..
      Jotain olen joskus lukenut Candace Bushnelli ja ihan tykännyt.

      Poista
  3. Hauskaa, että joskus joku ajattelee näinkin päin, kun yleensä on vaan haluttujen kirjojen lista. Täytyy oikein miettiä, mitkä olisivat omalla listallani...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa näitä oli tosi kiva miettiä, joten kannattaa ehdottomasti pohtia omaa inhokkilistaansa.

      Poista

Kiitos kommentistasi!